Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: W 719/30 (10)
Cod webshop: W02283916
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 23.88 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
123
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Unitate de calitate
aparat de inpachetat
Incarcare date...
BECK/ARNLEY
BOSCH
MEAT&DORIA
KUBOTA
CROSLAND
FEBIBILSTEIN
UFI
CROSLAND
BOSCH
UFI
TEHO
HATZ
HATZ
VALEO
MAPCO
MAGNETIMARELLI
HOFFER
BLUEPRINT
BOSCH
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
LUCASELECTRICAL
LAUTRETTE
BOSCH
BOSCH
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
UNIPART
GIFFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
KUBOTA
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICOFILTER
CHAMP
PURFLUX
CHAMP
PURFLUX
ARMAFILT
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
BOSCH
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
FILTRON
FILTRON
BOSCH
BOSCH
FRAM
FRAM
K&NFilters
TECNOCAR
BOSCH
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCOFILTER
ASAS
ALCOFILTER
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
VAG
LINDE
COOPERS
COOPERS
MISFAT
MISFAT
GUDFILTERS
FILFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.