Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: W 719/15
Cod webshop: W02071104
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 22.64 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
123
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 7
Incarcare date...
OEM
BECK/ARNLEY
BOSCH
FRAD
CROSLAND
UFI
FEBIBILSTEIN
MONARK
CROSLAND
TEHO
DONITFILTER
BOSCH
FORD
FORD
VALEO
MAPCO
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
KNECHT
P.B.R.
CHAMPION
BOSCH
CHAMPION
CHAMPION
CLEANFILTERS
LUCASELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
BOSCH
TJFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
BOSCH
DELPHI
UNIPART
GIFFILTER
GIFFILTER
HENGSTFILTER
PUROLATOR
UNICOFILTER
PURFLUX
CHAMP
ARMAFILT
BOSCH
MAHLEFILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
FRAM
PZLSEDZISZOW
TECNOCAR
SOFIMA
SCTGermany
FILMAR
FILMAR
ASAS
ALCOFILTER
MOTAQUIP
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
MISFAT
COOPERS
RYCO
COOPERS
FILFILTER
FILFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.