Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: W 716/1
Cod webshop: W02063340
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 24.78 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
M 20 X 1.5
Înaltime [mm]
89
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 7/2
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
CITROËN
MEAT&DORIA
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
CITROËN
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
CROSLAND
UFI
UFI
FEBIBILSTEIN
VALEO
PEUGEOT
MAPCO
MAGNETIMARELLI
HOFFER
RENAULT
FIAT
FIAT
FIAT
CITROËN
PEUGEOT
BLUEPRINT
PEUGEOT
BLUEPRINT
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
CITROËN
PEUGEOT
PEUGEOT
LAUTRETTE
CITROËN
LAUTRETTE
LAUTRETTE
BOSCH
CHAMPION
COOPERSFIAAMFILTERS
HENGSTFILTER
HERTH+BUSSJAKOPARTS
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICOFILTER
PEUGEOT
PURFLUX
PURFLUX
AMCFilter
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
FILTRON
FILTRON
BOSCH
FRAM
TECNOCAR
PEUGEOT
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
ASAS
TOYOTA
MOTAQUIP
MOTAQUIP
COOPERS
MISFAT
GUDFILTERS
CITROËN
MISFAT
FILFILTER
CITROËN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.