Filtru ulei VW 1,7-1,9TDI/SDI POLO GOLF LUPO Marire poza

Filtru ulei VW 1,7-1,9TDI/SDI POLO GOLF LUPO

OEM: HU 719/7 x
Cod webshop: W02606075
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 22.74 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
71
Diametru interior [mm]
33
Diametru exterior 1 [mm]
15,2
Înaltime [mm]
141
Incarcare date...
OEM
BECK/ARNLEY
VAG
ASHIKA
FORD
FORD
MEAT&DORIA
BOSCH
CROSLAND
CROSLAND
FEBIBILSTEIN
UFI
FRAD
VALEO
MAPCO
CHRYSLER
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
HOFFER
ACDelco
P.B.R.
P.B.R.
BLUEPRINT
A.L.FILTER
ASAS
ASAS
ASAS
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGSTFILTER
FILMAR
UNICOFILTER
LAUTRETTE
SAKURAAutomotive
BOSCH
BOSCH
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
VAG
JAPANPARTS
DELPHI
COOPERS
COOPERS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
MISFAT
PURFLUX
VAG
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
GIFFILTER
GUDFILTERS
ALCOFILTER
VAG
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
FILFILTER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMCFilter
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
BOSCH
RYCO
SOFIMA
SCTGermany
SCTGermany
MOTAQUIP
MOTAQUIP
LINDE
PZLSEDZISZOW
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.