Filtru ulei TOYOTA RAV-1 06 2,2D4D Marire poza

Filtru ulei TOYOTA RAV-1 06 2,2D4D

OEM: ADT32118
Cod webshop: W02278119
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 14.03 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
81,5
Greutate (în kg)
0,060
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
TOYOTA
LEXUS
KAGER
KAGER
ASHIKA
MEAT&DORIA
HOFFER
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
SAKURA
TOYOTA
KOSHIMO
JAPKO
STELLOX
UFI
MAXGEAR
MEYLE
JPGROUP
JPGROUP
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
TOYOTA
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAPCO
DENCKERMANN
DENCKERMANN
JCPREMIUM
BORG&BECK
BORG&BECK
FRAM
TOYOTA
CHAMPION
FRIGAIR
COMLINE
1AFIRSTAUTOMOTIVE
HENGSTFILTER
MECAFILTER
SAKURAAutomotive
OPENPARTS
OPENPARTS
BOSCH
LEXUS
BOSCH
KAMOKA
FI.BA
COOPERSFIAAMFILTERS
MGA
DJPARTS
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLERFILTER
MANN-FILTER
LEXUS
MANN-FILTER
MECAFILTER
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MISFAT
PURFLUX
LYNXauto
LYNXauto
ALCOFILTER
BOSCH
CLEANFILTERS
FILFILTER
MDR
KAISHIN
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
BOSCH
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
PARTS-MALL
PATRON
QUINTONHAZELL
SOFIMA
SCTGermany
ASHUKI
MFILTER
AMCFilter
BOSCH
VAICO
WILMINKGROUP
WIXFILTERS
QHTalbros
WIXFILTERS
CHAMPION
UNIFLUXFILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.