Filtru ulei TOYOTA Marire poza

Filtru ulei TOYOTA

OEM: ADT32110
Cod webshop: W02278115
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 32.82 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
85
Greutate (în kg)
0,680
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
WILMINKGROUP
MEAT&DORIA
HOFFER
WILMINKGROUP
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
BOSCH
MAGNETIMARELLI
KOSHIMO
STELLOX
UFI
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAPCO
KAGER
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DENCKERMANN
DENCKERMANN
JCPREMIUM
JCPREMIUM
BORG&BECK
UNICOFILTER
SAKURAAutomotive
ASHIKA
KAISHIN
SAKURAAutomotive
CHAMPION
CHAMPION
COMLINE
CLEANFILTERS
MECAFILTER
KAMOKA
MGA
FI.BA
JAPKO
MULLERFILTER
JAPANPARTS
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
HENGSTFILTER
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
CHAMPION
CHAMPION
MAGNETIMARELLI
1AFIRSTAUTOMOTIVE
LYNXauto
FLEETGUARD
PURFLUX
PURFLUX
MDR
KNECHT
MAHLEFILTER
GOODWILL
FILTRON
MAGNETIMARELLI
PARTS-MALL
PATRON
PATRON
FRAM
FRAM
QUINTONHAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SCTGermany
MEAT&DORIA
ALCOFILTER
ASHUKI
NPS
AMCFilter
VAICO
WIXFILTERS
QHTalbros
MANN-FILTER
UNIFLUXFILTERS
MISFAT
HOFFER
FILFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.