Filtru ulei SUZUKI SWIFT 1,3 89-/TICO/MATIZ Marire poza

Filtru ulei SUZUKI SWIFT 1,3 89-/TICO/MATIZ

OEM: DO 337
Cod webshop: W02147212
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
77
Dimensiune filet
3/4" - 16 UNF
Înaltime [mm]
73
Incarcare date...
OEM
GUTBROD
BOSCH
SUZUKI
SUZUKI
DAIHATSU
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
DAIHATSU
SUZUKI
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
DAEWOO
SUZUKI
DAEWOO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
DAEWOO
KUBOTA
CROSLAND
UFI
CROSLAND
TEHO
FORD
FORD
INNOCENTI
MAGNETIMARELLI
GENERALMOTORS
MAGNETIMARELLI
GENERALMOTORS
ACDelco
BLUEPRINT
ROVER
AP
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
DAIHATSU
COMLINE
AMCFilter
AMCFilter
MECAFILTER
TJFILTERS
TJFILTERS
MULLERFILTER
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
UNIPART
DAIHATSU
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
UNICOFILTER
PURFLUX
PURFLUX
KNECHT
MAHLEFILTER
DAIHATSU
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
FILTRON
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
FRAM
QUINTONHAZELL
DAIHATSU
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
STARLINE
ALCOFILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIXFILTERS
DAIHATSU
ACDelco
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.