Filtru ulei SAAB 2,0/2,3 TURBO 98- Marire poza

Filtru ulei SAAB 2,0/2,3 TURBO 98-

OEM: F 026 407 005
Cod webshop: W02071297
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 22.68 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru [mm]
80
Diametru 1 [mm]
76
Diametru 2 [mm]
71
Diametru 3 [mm]
62
Înaltime [mm]
80
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,8
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
CHRYSLER
BOSCH
BOSCH
CHRYSLER
KOLBENSCHMIDT
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
SUZUKI
TOYOTA
SUZUKI
SUZUKI
CROSLAND
UFI
UFI
GMC
GMC
SAAB
CHRYSLER
TOYOTA
JEEP
CHRYSLER
DODGE
JEEP
CHRYSLER
CHRYSLER
TEHO
ZASTAVA
ZASTAVA
ZASTAVA
CHRYSLER
CHRYSLER
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
GMC
SAAB
JEEP
CHEVROLET
SAAB
SAAB
KNECHT
PBR
BLMC
CHAMPION
CHAMPION
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
CHRYSLER
LUCASELECTRICAL
BOSCH
SogefiPro
UNIPART
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
DODGE
DELPHI
PURFLUX
PURFLUX
CHAMP
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHRYSLER
DODGE
JEEP
MITSUBISHI
MFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
TEHO
OEM
PUROLATOR
PUROLATOR
CHRYSLER
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
ALCOFILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIXFILTERS
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.