Filtru ulei RENAULT 1,9DCI Marire poza

Filtru ulei RENAULT 1,9DCI

OEM: ADN12121
Cod webshop: W02120722
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 17.58 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
67
Greutate (în kg)
0,290
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ASHIKA
KAGER
MEAT&DORIA
UNIFLUXFILTERS
MISFAT
FILFILTER
HOFFER
WILMINKGROUP
PROFIT
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
PROFIT
MEYLE
MEYLE
SUZUKI
JAPKO
SUZUKI
KRAFTAUTOMOTIVE
KOSHIMO
STELLOX
TOPRAN
TOPRAN
UFI
MAXGEAR
SMART
ASAM
MAGNETIMARELLI
AUTOMEGA
JPGROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAPCO
MASTER-SPORT
RENAULT
RENAULT
MAGNETIMARELLI
DACIA
RENAULT
DACIA
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
DENCKERMANN
BORG&BECK
ASHUKI
MAGNETIMARELLI
KAISHIN
SAKURAAutomotive
CLEANFILTERS
MECAFILTER
COMLINE
OPENPARTS
BOSCH
KAMOKA
KLAXCARFRANCE
MGA
NISSAN
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLERFILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
MECAFILTER
HENGSTFILTER
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
NISSAN
1AFIRSTAUTOMOTIVE
LYNXauto
UNICOFILTER
PURFLUX
AMCFilter
MDR
NPS
KNECHT
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
NISSAN
METALLEVE
KNECHT
MAHLEFILTER
GOODWILL
FILTRON
PARTS-MALL
PATRON
FRAM
FRAM
QUINTONHAZELL
NISSAN
TECNOCAR
SOFIMA
STARLINE
SCTGermany
ALCOFILTER
MFILTER
VAICO
MANN-FILTER
WIXFILTERS
QHTalbros

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.