Filtru ulei OPEL ASCONA/ASTRA/CORSA/KADETT/OMEGA/VECTRA

Filtru ulei OPEL ASCONA/ASTRA/CORSA/KADETT/OMEGA/VECTRA

OEM: W 712/22
Cod webshop: W02123562
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
M 18 X 1.5
Înaltime [mm]
79
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 7/3
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
MONARK
FEBIBILSTEIN
TEHO
DONITFILTER
DONITFILTER
WIXFILTERS
WIXFILTERS
VALEO
MAPCO
ASHIKA
MAGNETIMARELLI
HOFFER
HOFFER
HOFFER
RENAULT
SUZUKI
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
PEUGEOT
OPEL
DAEWOO
BLUEPRINT
KNECHT
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CLEANFILTERS
AMCFilter
MOTORCRAFT
MEAT&DORIA
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
TJFILTERS
TJFILTERS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
DELPHI
MEAT&DORIA
CHAMPION
UNIPART
GIFFILTER
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
UNICOFILTER
PURFLUX
CHAMP
MEAT&DORIA
CITROËN
ARMAFILT
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
TEHO
FILTRON
FILTRON
PUROLATOR
LUBERFINER
FRAM
CROSLAND
PZLSEDZISZOW
QUINTONHAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SCTGermany
ASAS
ASAS
ALCOFILTER
MOTAQUIP
OPEL
FRAD
VAUXHALL
ACDelco
ACDelco
MISFAT
RYCO
GUDFILTERS
COOPERS
MISFAT
FILFILTER
UFI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.