Filtru ulei NISSAN PRIMERA 2,2DCI/TDI 03- P12 Marire poza

Filtru ulei NISSAN PRIMERA 2,2DCI/TDI 03- P12

JAPANPARTS
OEM: FO-112E
Cod webshop: W02079757
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 16.77 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
100
Diametru exterior
94
Diametru de montaj [mm]
71
Filet interior (mm)
3/4 x 16
Incarcare date...
OEM
ASHUKI
KNECHT
JAPKO
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
UFI
UFI
GONOW
MAHLEFILTER
NISSAN
NISSAN
BLUEPRINT
BLUEPRINT
VIC
KAISHIN
VIC
CHAMPION
VIC
CHAMPION
MAHLEFILTER
COMLINE
COMLINE
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
DOYEN
LUCASELECTRICAL
MECAFILTER
SogefiPro
KNECHT
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
HENGSTFILTER
IPSParts
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
KNECHT
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
PUROLATOR
DELPHI
PURFLUX
PURFLUX
MDR
ASHUKI
ASHUKI
MAHLEFILTER
AMCFilter
KAVOPARTS
AMCFilter
KAVOPARTS
KNECHT
MAHLEFILTER
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
QUINTONHAZELL
BOSCH
FRAM
QUINTONHAZELL
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCOFILTER
BOSCH
ALCOFILTER
ASHUKI
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
ASHIKA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.