Filtru ulei NISSAN PRIMERA 2,2 Marire poza

Filtru ulei NISSAN PRIMERA 2,2

OEM: ADN12114
Cod webshop: W02382428
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 16.01 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
78
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,070
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
WILMINKGROUP
BOSCH
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
SAKURA
ASHIKA
KOSHIMO
STELLOX
UFI
MAXGEAR
MEYLE
JPGROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
KAGER
MAPCO
MASTER-SPORT
DENCKERMANN
NISSAN
JCPREMIUM
BORG&BECK
FRAM
COMLINE
CHAMPION
HENGSTFILTER
JAPKO
1AFIRSTAUTOMOTIVE
MECAFILTER
SAKURAAutomotive
SAKURAAutomotive
OPENPARTS
KAMOKA
FI.BA
COOPERSFIAAMFILTERS
KLAXCARFRANCE
MGA
MEAT&DORIA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLERFILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
MISFAT
HOFFER
PURFLUX
LYNXauto
ALCOFILTER
CLEANFILTERS
FILFILTER
MDR
ASHUKI
NPS
AMCFilter
KAISHIN
WILMINKGROUP
FILTRON
GOODWILL
TECNOCAR
KNECHT
MAHLEFILTER
PARTS-MALL
PATRON
QUINTONHAZELL
SOFIMA
SCTGermany
MEAT&DORIA
VAICO
WIXFILTERS
QHTalbros
CHAMPION
UNIFLUXFILTERS
HOFFER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.