Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ML 452
Cod webshop: W02375644
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 1 [mm]
69
Diametru 2 [mm]
33,3
Înaltime [mm]
113
Incarcare date...
OEM
SAME
ROVER
ROVER
CHAMPION
LEYLAND
LEYLAND
ROVER
LEYLAND
LEYLAND
ROVER
LEYLAND
LEYLAND
ROVER
ROVER
LEYLAND
UFI
HANOMAG
MASSEY-FERG-HANOMAG
CASEIH
CASEIH
CROSLAND
UFI
ROVER
ROVER
BOSCH
ROVER
CROSLAND
LEYLAND
ROVER
CROSLAND
CROSLAND
FORD
TEHO
HANOMAG
MERCEDES-BENZ
FORD
MASSEY-FERG-HANOMAG
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
FIAT
NISSAN
CASEIH
CASEIH
CASEIH
CASEIH
CASEIH
CASEIH
ROVER
ROVER
ROVER
NISSAN
NISSAN
P.B.R.
ACDelco
AP
AP
FIAT
FIAT
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
GENERALMOTORS
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
MOTORCRAFT
JCB(BAMFORD)
COOPERSFIAAMFILTERS
ROVER
COOPERS
GUDFILTERS
MANN-FILTER
PUROLATOR
GENERALMOTORS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
ACDelco
ALCOFILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
TECNOCAR
TECNOCAR
KNECHT
MAHLEFILTER
LEYLAND
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
CHAMP
DONALDSON
PUROLATOR
BALDWIN
QUINTONHAZELL
SOFIMA
PUROLATOR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.