Filtru ulei MITSUBISHI LANCER 1,3 /1,5 88-92 Marire poza

Filtru ulei MITSUBISHI LANCER 1,3 /1,5 88-92

JAPANPARTS
OEM: FO-502S
Cod webshop: W02200770
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 19.50 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
81
Diametru exterior
90
Diametru de montaj [mm]
63
Filet interior (mm)
M20 x 1,5
Incarcare date...
OEM
BOSCH
KNECHT
BOSCH
MDR
MITSUBISHI
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
DONALDSON
DONALDSON
QUINTONHAZELL
BOSCH
FRAM
QUINTONHAZELL
FRAM
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
FRAM
QUINTONHAZELL
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
BOSCH
TECNOCAR
ASHUKI
ASHUKI
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ASHIKA
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
MITSUBISHI
ASHUKI
JAPKO
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
UFI
UFI
UFI
MAHLEFILTER
HYUNDAI
HYUNDAI
MITSUBISHI
MAPCO
VOLVO
ISUZU
ISUZU
ISUZU
BLUEPRINT
KNECHT
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BLUEPRINT
BLUEPRINT
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
VIC
UNION
COMLINE
MAHLEFILTER
COMLINE
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
AMCFilter
SogefiPro
SogefiPro
KNECHT
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
ASHUKI
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
MAHLEFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
ASHUKI
IPSParts
IPSParts
KAVOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
KNECHT
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
MAHLEFILTER
PURFLUX
PURFLUX
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
NPS
MERCEDES-BENZ
CHRYSLER
BOSCH
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMCFilter
KAVOPARTS
AMCFilter
KAVOPARTS
AMCFilter
KAVOPARTS
AMCFilter

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.