Filtru ulei MERCEDES-BENZ M110 W123/126 280/280E Marire poza

Filtru ulei MERCEDES-BENZ M110 W123/126 280/280E

OEM: H 929 x
Cod webshop: W02606551
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 25.56 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
83
Diametru interior [mm]
11,5
Diametru interior 1 [mm]
23
Înaltime [mm]
121
Incarcare date...
OEM
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
UFI
UFI
UFI
CROSLAND
MONARK
MERCEDES-BENZ
CROSLAND
FORD
FORD
FORD
GENERALMOTORS
ACDelco
ACDelco
P.B.R.
MERCEDES-BENZ
ACDelco
KNECHT
KNECHT
KNECHT
ASAS
FRAM
KNECHT
KNECHT
FRAM
FRAM
MERCEDES-BENZ
FRAM
FRAM
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MERCEDES-BENZ
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
TJFILTERS
DELPHI
COOPERS
GUDFILTERS
MERCEDES-BENZ
UNIPART
PUROLATOR
PURFLUX
MISFAT
CHAMP
UNICOFILTER
GIFFILTER
ALCOFILTER
ALCOFILTER
FILFILTER
BECK/ARNLEY
CLEANFILTERS
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLEFILTER
BALDWIN
LUBERFINER
CHAMP
LUBERFINER
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
QUINTONHAZELL
RYCO
COOPERS
SOFIMA
BOSCH
SCTGermany
MOTAQUIP
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.