Filtru ulei MERCEDES-BENZ M104 W140 280/300E 91- Marire poza
Filtru ulei MERCEDES-BENZ M104 W140 280/300E 91- Filtru ulei MERCEDES-BENZ M104 W140 280/300E 91-

Filtru ulei MERCEDES-BENZ M104 W140 280/300E 91-

OEM: L313
Cod webshop: W02377556
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
62
Diametru interior [mm]
21
Înaltime [mm]
161
Incarcare date...
VAG
CROSLAND
MERCEDES-BENZ
ASHIKA
PEUGEOT
BOSCH
SSANGYONG
SSANGYONG
UFI
WIXFILTERS
TEHO
MERCEDES-BENZ
VALEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
P.B.R.
AC
WIXFILTERS
FRAM
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
SSANGYONG
UNICOFILTER
MECAFILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
ROVER/AUSTIN
JAPANPARTS
CLEANFILTERS
COOPERS
UNIPART
MANN-FILTER
GENERALMOTORS
IVECO
HERTH+BUSSJAKOPARTS
JAPANPARTS
PURFLUX
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
CHAMP
ALCO(ZYPERN)
MERCEDES-BENZ
CLEANFILTERS
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MERCEDES-BENZ
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
BALDWIN
CHAMP
BOSCH
SOFIMA
AMCFilter
WIXFILTERS
WIXFILTERS
CHAMPION
MERCEDES-BENZ
CHAMPION
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.