Filtru ulei MAZDA 626 2,0DOPEL FRONTERA Marire poza

Filtru ulei MAZDA 626 2,0DOPEL FRONTERA

OEM: H24W06
Cod webshop: W02246734
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
90
Diametru simering [mm]
87
Dimensiune filet
M26x1,5
Înaltime [mm]
128
Incarcare date...
OEM
BOSCH
ASHIKA
SUZUKI
WIXFILTERS
WIXFILTERS
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
COOPERS
GUDFILTERS
MISFAT
COOPERS
FILFILTER
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
CROSLAND
UFI
GENERALMOTORS
MEYLE
TEHO
ASHIKA
KOLBENSCHMIDT
WIXFILTERS
VALEO
WIXFILTERS
OPEL
OPEL
HOFFER
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
GENERALMOTORS
ISUZU
MAZDA
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
MEAT&DORIA
GENERALMOTORS
BLUEPRINT
BLUEPRINT
PBR
BALDWIN
UNICOFILTER
UNICOFILTER
VIC
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
MEAT&DORIA
CLEANFILTERS
LAUTRETTE
LAUTRETTE
SogefiPro
DELPHI
UNIPART
GIFFILTER
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NISSAN
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
NISSAN
CHAMPION
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
CHAMP
PURFLUX
MITSUBISHI
NISSAN
MITSUBISHI
AMCFilter
ARMAFILT
KNECHT
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
FRAM
FRAM
TECNOCAR
DAIHATSU
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
ALCOFILTER
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.