Filtru ulei FORD OHV 1,3B Marire poza

Filtru ulei FORD OHV 1,3B

OEM: ADT32102
Cod webshop: W02120452
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 17.76 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Greutate (în kg)
0,406
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
JAPKO
JPGROUP
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
BOSCH
TOYOTA
TOYOTA
MAGNETIMARELLI
STELLOX
UFI
UFI
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
BOSCH
DENCKERMANN
JCPREMIUM
JCPREMIUM
KAISHIN
SAKURAAutomotive
SAKURAAutomotive
SAKURAAutomotive
SAKURAAutomotive
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
KAGER
MECAFILTER
BOSCH
BOSCH
FI.BA
FI.BA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MULLERFILTER
SogefiPro
HENGSTFILTER
KAGER
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
1AFIRSTAUTOMOTIVE
LYNXauto
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICOFILTER
MDR
KAGER
MDR
KNECHT
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
TECNOCAR
ASHIKA
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
ALCOFILTER
ALCOFILTER
ASHUKI
NPS
AMCFilter
MOTAQUIP
MOTAQUIP
ASHIKA
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
QHTalbros
QHTalbros
QHTalbros
UNIFLUXFILTERS
UNIFLUXFILTERS
MISFAT
FILFILTER
JAPKO
FILFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.