Filtru ulei FORD 1,8TD FOCUS/TRANSIT 2,5D/TD Marire poza
Filtru ulei FORD 1,8TD FOCUS/TRANSIT 2,5D/TD Filtru ulei FORD 1,8TD FOCUS/TRANSIT 2,5D/TD

Filtru ulei FORD 1,8TD FOCUS/TRANSIT 2,5D/TD

OEM: LS785A
Cod webshop: W02128098
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
95
Filet de conectare
M22x1,5
Înaltime [mm]
95
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
FORD
FORD
TEHO
BOSCH
FORD
BOSCH
FORD
FORD
VALEO
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
PEUGEOT
FORD
FORD
FORD
BOSCH
FORD
WIXFILTERS
WIXFILTERS
P.B.R.
P.B.R.
FORD
P.B.R.
BOSCH
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
CHAMPION
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
FORD
MECAFILTER
ROVER/AUSTIN
FORD
MECAFILTER
CLEANFILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
UNIPART
HENGSTFILTER
MECAFILTER
HENGSTFILTER
FORD
PUROLATOR
ROVER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
UNICOFILTER
A.P.
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
FORD
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
TEHO
FILTRON
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
FRAM
FRAM
QUINTONHAZELL
FORD
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO(ZYPERN)
ALCO(ZYPERN)
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
FORD
WOODGATE
WIXFILTERS
AC
AC
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.