Filtru ulei FORD 1,6B 2010- Marire poza

Filtru ulei FORD 1,6B 2010-

OEM: ADM52111
Cod webshop: W02316849
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Greutate (în kg)
0,35
Tip filtru
Filtru insurubabil
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
FORD
MAGNETIMARELLI
FORD
FORDUSA
FORDUSA
FORDUSA
KAGER
STELLOX
UFI
UFI
AUTOMEGA
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
SAAB
VALEO
MAGNETIMARELLI
AUTOMEGA
MAPCO
MASTER-SPORT
MEYLE
SAAB
DENCKERMANN
FORDUSA
JCPREMIUM
SAKURAAutomotive
CLEANFILTERS
MECAFILTER
AUTOMEGA
MECAFILTER
COMLINE
COMLINE
OPENPARTS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
FI.BA
FORD
MGA
MULLERFILTER
COOPERSFIAAMFILTERS
MECAFILTER
MECAFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HERTH+BUSSJAKOPARTS
1AFIRSTAUTOMOTIVE
LYNXauto
FORD
LYNXauto
FINWHALE
FLEETGUARD
PURFLUX
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
AWM
GOODWILL
MAGNETIMARELLI
GOODWILL
GOODWILL
GOODWILL
GOODWILL
GOODWILL
FILTRON
PATRON
PATRON
FRAM
QUINTONHAZELL
JPGROUP
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
ALCOFILTER
VAICO
MANN-FILTER
WIXFILTERS
QHTalbros
UNIFLUXFILTERS
JPGROUP
MISFAT
FILFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.