Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: FE27141
Cod webshop: W02622933
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Grosime [mm]
55
Diametru interior [mm]
34
Diametru exterior
90,29
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,07
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
KAGER
FORD
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
ASHUKI
JAPKO
ASHIKA
STELLOX
UFI
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
ASAM
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
SWAG
AUTOMEGA
VALEO
FORD USA
MAPCO
MEYLE
MASTER-SPORT
DENCKERMANN
JC PREMIUM
FRAM
CHAMPION
AUTOMEGA
HENGST FILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
MECAFILTER
SAKURA Automotive
COMLINE
OPEN PARTS
KAMOKA
FI.BA
SogefiPro
FORD
COOPERSFIAAM FILTERS
KLAXCAR FRANCE
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
MISFAT
MEAT & DORIA
PURFLUX
FLEETGUARD
LYNXauto
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
MDR
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
HOFFER
MAHLE FILTER
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DOYEN
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
MFILTER
WILMINK GROUP
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
FORD USA
BOSCH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.