Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: E630H02 D103
Cod webshop: W02365023
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
62,5
Diametru interior 1 [mm]
23,5
Diametru interior 2 [mm]
34,5
Înaltime [mm]
91
Incarcare date...
CROSLAND
KAGER
BOSCH
CHAMPION
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
SATURN
GENERALMOTORS
SAAB
GENERALMOTORS
SATURN
ASHIKA
UFI
FEBIBILSTEIN
VAICO
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
SAAB
OPEL
VALEO
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
OPEL
FIAT
FIAT
FIAT
HOFFER
HOFFER
SAAB
OPEL
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
VAUXHALL
GENERALMOTORS
ACDelco
PBR
BLUEPRINT
GENERALMOTORS
FRAM
CHAMPION
AMCFilter
UNICOFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
BOSCH
COOPERSFIAAMFILTERS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
GENERALMOTORS
DELPHI
COOPERS
COOPERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
JAPANPARTS
MISFAT
GENERALMOTORS
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
CHAMP
GUDFILTERS
ALCOFILTER
CLEANFILTERS
VIC
ARMAFILT
MEAT&DORIA
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
LUBERFINER
CHAMP
MEAT&DORIA
LUBERFINER
BOSCH
BOSCH
ACDelco
SOFIMA
SCTGermany
SCTGermany
VAICO
WIXFILTERS
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.