Filtru ulei DAEWOO TICO/MATIZ FO-601S Marire poza

Filtru ulei DAEWOO TICO/MATIZ FO-601S

JAPANPARTS
OEM: FO-W01S
Cod webshop: W02335169
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 12.37 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
72,5
Diametru exterior
68
Diametru de montaj [mm]
64
Filet interior (mm)
3/4 - 16 UNF
Incarcare date...
OEM
KNECHT
MAHLEFILTER
DAIHATSU
PIAGGIO
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
NISSAN
SUZUKI
UFI
UFI
BOSCH
CHEVROLET
CHERY
CHEVROLET
BLUEPRINT
BLUEPRINT
KAISHIN
CHAMPION
VIC
COMLINE
BOSCH
COMLINE
COMLINE
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
AMCFilter
AMCFilter
CLEANFILTERS
MECAFILTER
ASHIKA
COMLINE
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
HENGSTFILTER
IPSParts
IPSParts
JAPKO
ASHUKI
ASHUKI
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
PUROLATOR
PUROLATOR
MAGNETIMARELLI
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
MDR
KNECHT
MAHLEFILTER
FILTRON
DONALDSON
QUINTONHAZELL
DAIHATSU
FRAM
QUINTONHAZELL
FRAM
QUINTONHAZELL
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
DAIHATSU
AMCFilter
KAVOPARTS
AMCFilter
KAVOPARTS
ALCOFILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
PIAGGIO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.