Filtru ulei CITROEN/PEUGEOT 1,1-1,6 00-FORD 2,0TD Marire poza
Filtru ulei CITROEN/PEUGEOT 1,1-1,6 00-FORD 2,0TD Filtru ulei CITROEN/PEUGEOT 1,1-1,6 00-FORD 2,0TD

Filtru ulei CITROEN/PEUGEOT 1,1-1,6 00-FORD 2,0TD

OEM: L358A
Cod webshop: W02377564
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 26.46 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
65
Diametru interior [mm]
24
Înaltime [mm]
69
Incarcare date...
ASHIKA
PEUGEOT
BOSCH
FORD
FORD
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
VOLVO
PEUGEOT
VOLVO
FORD
VALEO
VALEO
FORD
FORD
FORD
FORD
FIAT
PEUGEOT
FIAT
PEUGEOT
FIAT
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
HENGSTFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
JAPANPARTS
COOPERS
COOPERS
COOPERS
UNIPART
UNIPART
UNIPART
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
FORD
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
ROVER
LANCERBOSS
ROVER
LANCERBOSS
ROVER
LANCERBOSS
FORD
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
BOSCH
FORD
SOFIMA
QUINTONHAZELL
WIXFILTERS
FORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.