Filtru ulei BMW M10 4CYL -88 Marire poza
Filtru ulei BMW M10 4CYL -88 Filtru ulei BMW M10 4CYL -88

Filtru ulei BMW M10 4CYL -88

OEM: LS711
Cod webshop: W02182968
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
76
Filet de conectare
3/4"-16
Înaltime [mm]
85
Incarcare date...
SAME
LAMBORGHINI
PUROLATOR
CHAMP
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTONHAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
GENERALMOTORS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WIXFILTERS
WIXFILTERS
AC
AC
AC
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS
O&K
KHD
CROSLAND
SLANZI
UFI
ATLASCOPCO
BOSCH
SLANZI
TEHO
BOSCH
FORD
FORD
FORD
WIXFILTERS
O&K
GENERALMOTORS
BOSCH
CROSLAND
RENAULT
GENERALMOTORS
KHD
SAAB
BOSCH
INGERSOLL-RAND
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
BOSCH
KHD
A.P.
WIXFILTERS
WIXFILTERS
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
BALDWIN
BOSCH
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
A.P.
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
PEUGEOT
MECAFILTER
CHAMPION
DELPHI
DELPHI
DELPHI
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
UNIPART
MAHLEFILTER
HENGSTFILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICOFILTER
A.P.
CHAMP
PURFLUX
SPIDAN
SPIDAN
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
BOSCH
CHAMP
CHAMPION
CHAMP
FILTRON
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.