Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 451103271
Cod webshop: W02639788
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru [mm]
80
Diametru 1 [mm]
75
Diametru 2 [mm]
71
Diametru 3 [mm]
62
Înaltime [mm]
80
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,6
Incarcare date...
OEM
TOYOTA
TOYOTA
DODGE
JEEP
CHRYSLER
CHRYSLER
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DENSO
SUZUKI
SUZUKI
TALBOT
SUZUKI
LANCER BOSS
CROSLAND
GMC
SAAB
TOYOTA
CROSLAND
PETERS
TEHO
JCB (BAMFORD)
CHRYSLER
DODGE
PLYMOUTH
JEEP
AMC
CHRYSLER
JEEP
CHRYSLER
DODGE
JEEP
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
ZASTAVA
ZASTAVA
ZASTAVA
FORD
FORD
CROSLAND
WIX FILTERS
KOMATSU
DODGE
SAAB
CITROËN
TALBOT
GMC
KNECHT
BALDWIN
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
JEEP
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
SogefiPro
AVELING BARFORD
AVELING BARFORD
UNIPART
HENGST FILTER
FLEETGUARD
PUROLATOR
FLEETGUARD
CHRYSLER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DELPHI
PURFLUX
PURFLUX
COOPERS
MITSUBISHI
SPIDAN
KNECHT
MAHLE FILTER
JEEP
TEHO
FILTRON
OEM
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
CHAMP
FRAM
FRAM
CHRYSLER
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
SOFIMA
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
GUD FILTERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.