Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 26-0495
Cod webshop: W02342492
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 12.71 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Incarcare date...
OEM
KNECHT
MAHLEFILTER
OEM
MEAT&DORIA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SWAG
CROSLAND
UFI
UFI
FEBIBILSTEIN
MEYLE
MEYLE
TOPRAN
MAPCO
KOLBENSCHMIDT
P.B.R.
P.B.R.
PBR
A.L.FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
UNICOFILTER
UNICOFILTER
UNICOFILTER
UNICOFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERS
COOPERS
UNIPART
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
GUDFILTERS
ALCOFILTER
ALCOFILTER
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
MOTOKOV
ARMAFILT
ARMAFILT
FILTRON
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLEFILTER
KNECHT
KNECHT
KNECHT
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
KNECHT
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
BOSCH
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
SCTGermany
VEMO
QUINTONHAZELL
WIXFILTERS
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.