Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 26-0401
Cod webshop: W02270764
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 13.35 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru [mm]
76
Înaltime [mm]
89
Filet de conectare
3/4 16 UNF
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,59
Incarcare date...
OEM
FORD
FORD
CLEANFILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
BOSCH
HENGSTFILTER
PURFLUX
KNECHT
OEM
FILTRON
FRAM
FORD
FRAM
TECNOCAR
MANN-FILTER
COOPERS
GUDFILTERS
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
MANN-FILTER
MAZDA
WIX FILTERS
COOPERS
MAZDA
MAZDA
BOSCH
MAXGEAR
FORD
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MAZDA
MOTORCRAFT
MECAFILTER
BOSCH
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SogefiPro
UNIPART
UNIPART
OEM
HENGST FILTER
CROSLAND
HENGST FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
UFI
FILTRON
FILTRON
FILTRON
FILTRON
OEM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
KOLBENSCHMIDT
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
BOSCH
MAXGEAR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.