Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 26-0286
Cod webshop: W02233917
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 12.08 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Articol extins/Info extins
cu etansare
Înaltime [mm]
115
Diametru exterior
63,5
Diametru interior [mm]
31
Incarcare date...
OEM
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
VAICO
QUINTONHAZELL
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
UFI
CHRYSLER
BOSCH
CHRYSLER
CHRYSLER
TEHO
MERCEDES-BENZ
MAPCO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
UFI
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
PBR
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGSTFILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
SogefiPro
DELPHI
MANN-FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
MANN-FILTER
PUROLATOR
PURFLUX
GUD FILTERS
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FILTRON
FILTRON
CLEANFILTERS
TECNOCAR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
KNECHT
BALDWIN
OEM
DONALDSON
CHAMP
OEM
RYCO
SOFIMA
WESFIL
WIX FILTERS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
KNECHT
BOSCH
MAXGEAR
MAHLEFILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.