Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 26-0271
Cod webshop: W02138720
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 11.66 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
98
Diametru exterior 1 [mm]
78,5
Dimensiune filet
3/4-16UNF
Incarcare date...
OEM
ZASTAVA
FIAT
MANN-FILTER
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
MANN-FILTER
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
INTERNATIONAL HARV.
ACDelco
ACDelco
COOPERS
BOSCH
MAXGEAR
CROSLAND
CROSLAND
CHRYSLER
UFI
GMC
KOLBENSCHMIDT
ZASTAVA
CHRYSLER
TEHO
FIAT
INNOCENTI
LANCIA
FIAT
LANCIA
GMC
CROSLAND
RENAULT
FIAT
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
GMC
GMC
OPEL
ALFA ROMEO
FIAT
CHAMPION
SAAB
FORD
OPEL
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
CHAMPION
PBR
PBR
CHAMPION
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
CHAMPION
BLMC
SogefiPro
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
KNECHT
CLEANFILTERS
FILTRON
FILTRON
OEM
PUROLATOR
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
MANN-FILTER
WIX FILTERS
KNECHT
MAZDA
BOSCH
MAXGEAR
PUROLATOR
FLEETGUARD
PUROLATOR
DELPHI
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
OEM
CHAMP
SPIDAN
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.