Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 1 457 429 278
Cod webshop: W02066830
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 31.32 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru [mm]
83
Diametru 1 [mm]
36
Diametru 2 [mm]
36
Înaltime [mm]
169
Incarcare date...
CROSLAND
BOSCH
WIXFILTERS
TEHO
RENAULT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
STEYR
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
WIXFILTERS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
PBR
ACDelco
PBR
A.L.FILTER
FRAM
FRAM
HENGSTFILTER
AMC
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
CROSLAND
LAUTRETTE
LAUTRETTE
MECAFILTER
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
GUDFILTERS
COOPERS
COOPERS
UFI
MANN-FILTER
PURFLUX
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
FLEETGUARD
ALCOFILTER
ALCOFILTER
CLEANFILTERS
MFILTER
MFILTER
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
KOLBENSCHMIDT
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
DONALDSON
BALDWIN
CHAMP
OEM
RYCO
SOFIMA
WIXFILTERS
WIXFILTERS
WESFIL
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.