Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 0451103252
Cod webshop: W02724918
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 34.43 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru [mm]
97
Înaltime [mm]
95
Filet de conectare
M 22 x 1,5
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,8
Incarcare date...
FORD
FORD
UFI
UFI
FORD
FORD
FORD
FOMOCO
KOLBENSCHMIDT
TEHO
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
FORD
FORD
MAPCO
MAPCO
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
FOMOCO
FORD
FORD
FORD
FOMOCO
GMC
OPEL
CHEVROLET
PBR
PBR
FORD
PBR
PBR
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CHAMPION
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
FORD
LAUTRETTE
MECAFILTER
BOSCH
MECAFILTER
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
FORD
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
MFILTER
MAHLE FILTER
CROSLAND
KNECHT
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
OEM
DONALDSON
CHAMP
FRAM
FRAM
TECNOCAR
CROSLAND
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
CROSLAND
FORD
FOMOCO
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.