Filtru ulei Marire poza
Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 0 451 203 012
Cod webshop: W02067004
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru [mm]
96
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
71
Diametru 3 [mm]
62
Înaltime [mm]
151
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Incarcare date...
RENAULT
LINDE
STILL
GUDFILTERS
COOPERS
COOPERS
OEM
DAF
UFI
UFI
GMC
CROSLAND
TEHO
FORD
WIXFILTERS
HAKO
WIXFILTERS
SULLAIR
PM
OPEL
VAUXHALL
GMC
GMC
CHEVROLET
HAKO
STILL
MOTRIO
PORSCHE
GMC
OPEL
CHEVROLET
BOMAG
KNECHT
PBR
VIC
CHAMPION
KOLBENSCHMIDT
CLEANFILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
MOTORCRAFT
SogefiPro
DELPHI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
LINDE
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
DELPHI
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MFILTER
MFILTER
SPIDAN
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
TEHO
SEAT
FILTRON
FILTRON
OEM
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
ACDelco
FRAM
CHAMP
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCOFILTER
ALCOFILTER
MANN-FILTER
WIXFILTERS
ACDelco
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.