Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie

OEM: H 601
Cod webshop: W02107970
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 40.63 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
59
Diametru interior [mm]
18
Diametru interior 1 [mm]
18
Înaltime [mm]
101
Incarcare date...
OEM
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
QUINTONHAZELL
RYCO
SOFIMA
PZLSEDZISZOW
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
UFI
UFI
UFI
UFI
SAME
UFI
VAG
DONITFILTER
DONITFILTER
FIAT
CARELLO
FORD
FORD
FORD
THERMOKING
FORD
TEHO
CROSLAND
LUCASELECTRICAL
GENERALMOTORS
CROSLAND
RENAULTTRUCKS
DAF
BOSCH
FIAT
P.B.R.
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ASAS
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
BMW
TEHO
DIGÖMA
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
KNECHT
BMW
KNECHT
KNECHT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
ACDelco
TJFILTERS
COOPERS
COOPERS
GUDFILTERS
UNIPART
COOPERS
PURFLUX
PUROLATOR
MISFAT
CHAMP
UNICOFILTER
FLEETGUARD
GIFFILTER
CHAMP
LUBERFINER
LUBERFINER
ALCOFILTER
ALCOFILTER
ALCOFILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
KNECHT
ARMAFILT
TECNOCAR
MAHLEFILTER
BALDWIN
BALDWIN
PUROLATOR
PUROLATOR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.