Filtru hidraulic, sistem directie; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru hidraulic, sistem directie; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: H 601/4
Cod webshop: W02063784
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 20.76 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
60
Diametru interior [mm]
18
Diametru interior 1 [mm]
18
Înaltime [mm]
101
Incarcare date...
OEM
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FEBIBILSTEIN
SISU
IVECO
DAF
UFI
MASSEYFERGUSON
MASSEYFERGUSON
DEUTZ-FAHR
FIAT
IVECO
MERCEDES-BENZ
DEUTZ-FAHR
MONARK
VOLVO
VOLVO
VOLVO
HEULIEZ
DONITFILTER
IVECO
MERCEDES-BENZ
FRAD
STEYR
STEYR
RENAULTTRUCKS
RENAULTTRUCKS
IVECO
RENAULTTRUCKS
TEHO
WIXFILTERS
VANHOOL
MERCEDES-BENZ
CROSLAND
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
ACDelco
P.B.R.
DAF
KNECHT
COOPERS
COOPERS
LEYLAND
FRAM
FRAM
TEHO
DIGÖMA
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
DT
KNECHT
LAUTRETTE
ELOFIC
COOPERSFIAAMFILTERS
SogefiPro
TJFILTERS
GUDFILTERS
PUROLATOR
COOPERS
COOPERS
SISU
FLEETGUARD
MAHLEFILTER
PUROLATOR
UNICOFILTER
FLEETGUARD
LUBERFINER
GIFFILTER
ALCOFILTER
FILFILTER
CLEANFILTERS
BOSCH
CLEANFILTERS
ARMAFILT
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
PUROLATOR
RYCO
COOPERS
SCANIA
SOFIMA
SCHLÜTER
SCTGermany
WOODGATE
PZLSEDZISZOW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.