Filtru hidraulic, cutie de viteze automata Marire poza

Filtru hidraulic, cutie de viteze automata

OEM: XO233
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
nu pentru nr. articol
5857
Înaltime [mm]
69
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Diametru exterior
93
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Cod articol al dispozitivului special recomandat
LS 9
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
HOLDER
HOLDER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
PEUGEOT
CUMMINS
FORD
CUMMINS
FORD
DAF
UFI
DEUTZ-FAHR
CASE IH
CASE IH
CASE IH
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
RENAULT TRUCKS
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
GENERAL MOTORS
FIAT
FORD
OPEL
GENERAL MOTORS
FIAT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
ENASA
VOLVO
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
VOLVO
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MECAFILTER
MULLER FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PURFLUX
CITROËN
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
FILTRON
FILTRON
FRAM
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
OPEL
VAUXHALL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
OEM
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.