Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: P216
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
250
Latime [mm]
113
Înaltime [mm]
30
Tip filtru
Filtru polen
Unitate de calitate
set
Calitate
2
Incarcare date...
MEYLE
MAHLE ORIGINAL
KAGER
FEBI BILSTEIN
SWAG
FEBI BILSTEIN
3F QUALITY
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CORTECO
WIX FILTERS
TEHO
VEMO
VEMO
BEHR HELLA SERVICE
ZAFFO
ZAFFO
TOPRAN
PEX
UFI
UFI
MAPCO
VALEO
BEHR
BEHR
CORTECO
HOFFER
AKS DASIS
AKS DASIS
BEHR HELLA SERVICE
BEHR HELLA SERVICE
BEHR
FEBI BILSTEIN
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
COOPERS
PURFLUX
P.B.R.
A.L. FILTER
A.L. FILTER
MAGNETI MARELLI
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
CORTECO
QUINTON HAZELL
FRAM
FRAM
CORTECO
MANN-FILTER
DENSO
TECNOCAR
CROSLAND
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MISFAT
FIL FILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
FILTRON
FILTRON
ARMAFILT
ASSO
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
MICRONAIR
ALCO FILTER
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
OEM
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
QUINTON HAZELL
ORIONE
SOFIMA
SCT Germany
TTV
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.