Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: AG 585 CFC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Habitaclu
Tip filtru
Filtru carbon activ
Lungime [mm]
300
Latime [mm]
204
Înaltime [mm]
30
Incarcare date...
VEMO
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
MEYLE
JP GROUP
3F QUALITY
PROFIT
MEYLE
MEYLE
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
BOSCH
MARWAL
BOSCH
MARWAL
BOSCH
FEBI BILSTEIN
CORTECO
CORTECO
FRAD
WEBASTO
RENAULT
MASTER-SPORT
DELPHI
SWAG
SWAG
DELPHI
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO
ZAFFO
UFI
UFI
SWAG
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
RENAULT
JP GROUP
HOFFER
VAG
TSN
GUD FILTERS
COOPERS
OEM
PURFLUX
P.B.R.
PURFLUX
MAGNETI MARELLI
PUROLATOR
FILTRAK
TEMA TERRA
BALDWIN
LUBERFINER
FRAM
CORTECO
MANN-FILTER
DENSO
EOLO
EOLO
TECNOCAR
HENGST FILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
BIG FILTER
MISFAT
MISFAT
ASAS
PUROLATOR
FILTRON
FILTRON
ARMAFILT
MFILTER
DACIA
KNECHT
LYNXauto
DENCKERMANN
MICRONAIR
ALCO FILTER
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PATRON
PATRON
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.