Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: AG 269 CF
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Habitaclu
Tip filtru
Filtru polen
Lungime [mm]
295
Latime [mm]
200
Înaltime [mm]
30
Incarcare date...
DELPHI
DELPHI
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
DEUTZ
GENERAL MOTORS
3F QUALITY
PROFIT
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
OPEL
GENERAL MOTORS
BOSCH
MARWAL
BOSCH
MARWAL
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
CROSLAND
CORTECO
FRAD
TEHO
TEHO
MASTER-SPORT
BEHR HELLA SERVICE
ZAFFO
ZAFFO
VEMO
VEMO
SWAG
GAZ
DITCH WITCH
ZAFFO
3F QUALITY
DONIT FILTER
UFI
MEYLE
MAPCO
MAPCO
OPEL
GENERAL MOTORS
OSSCA
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
STELLOX
BEHR_
AKS DASIS
HOFFER
AKS DASIS
JP GROUP
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
OPEL
GENERAL MOTORS
UNICO FILTER
UNICO FILTER
COOPERS
BLUE PRINT
UNICO FILTER
OEM
PURFLUX
P.B.R.
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MANN-FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
SAKURA
DELPHI
FRAM
FRAM
CORTECO
MANN-FILTER
DENSO
EOLO
GAZ
TECNOCAR
EOLO
HENGST FILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
ELOFIC
BIG FILTER
UNIPART
MISFAT
FLEETGUARD
ASAS
PUROLATOR
FILTRON
ARMAFILT
MFILTER
MOPAR PARTS
DACIA
KNECHT
MICRONAIR
ALCO FILTER
CHAMPION
CLEAN FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
ACDelco
QUINTON HAZELL
ORIONE
SOFIMA
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.