Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: AG 259 CF
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Habitaclu
Tip filtru
Filtru polen
Lungime [mm]
278
Latime [mm]
219
Înaltime [mm]
30
Incarcare date...
VEMO
VEMO
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
FRIGAIR
PROFIT
3F QUALITY
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MARWAL
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
CORTECO
CORTECO
FRAD
DELPHI
DELPHI
SWAG
SWAG
GAZ
ZAFFO
3F QUALITY
ZAFFO
OSSCA
UFI
UFI
GAZ
3F QUALITY
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VAG
JP GROUP
HOFFER
HOFFER
AKS DASIS
AKS DASIS
PORSCHE
TSN
UNICO FILTER
COOPERS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
OEM
PURFLUX
P.B.R.
MAGNETI MARELLI
UNION
CORTECO
FRAM
CORTECO
MANN-FILTER
MANN-FILTER
DENSO
DENSO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
EOLO
TECNOCAR
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
BIG FILTER
BIG FILTER
UNIPART
FILTRON
FILTRON
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
DENCKERMANN
MFILTER
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PATRON
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.