Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: AG 117 CFC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Habitaclu
Tip filtru
Filtru carbon activ
Lungime [mm]
509
Latime [mm]
99
Înaltime [mm]
35
Incarcare date...
FORD
FORD
FORD
FRIGAIR
FORD
FORD
JP GROUP
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
FORD
BOSCH
MARWAL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MARWAL
FEBI BILSTEIN
JAGUAR
JAGUAR
JAGUAR
CORTECO
DELPHI
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
ZAFFO
ZAFFO
GAZ
CROSLAND
TEHO
ZAFFO
ZAFFO
GAZ
ZAFFO
3F QUALITY
ZAFFO
SWAG
SWAG
UFI
UFI
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
STELLOX
MEYLE
MEYLE
AKS DASIS
HELLA
TSN
TSN
TSN
OEM
PURFLUX
P.B.R.
MISTRALL
MAGNETI MARELLI
PUROLATOR
JAGUAR
JAGUAR
JAGUAR
FILTRAK
LUBERFINER
CORTECO
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
DENSO
EOLO
HENGST FILTER
CROSLAND
MECAFILTER
PILENGA
UNIPART
MISFAT
MISFAT
ASAS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FILTRON
FILTRON
MFILTER
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MICRONAIR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
JP GROUP
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PATRON
PATRON
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.