Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: AG 114 CFC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Habitaclu
Tip filtru
Filtru carbon activ
Lungime [mm]
240
Latime [mm]
209
Înaltime [mm]
34
Incarcare date...
DELPHI
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
PROFIT
JP GROUP
FEBI BILSTEIN
3F QUALITY
FORD
FORD
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BOSCH
MARWAL
BOSCH
BOSCH
MARWAL
CORTECO
CORTECO
VEMO
VEMO
DELPHI
TOPRAN
FEBI BILSTEIN
GAZ
SLC
TEHO
ZAFFO
3F QUALITY
ZAFFO
SWAG
UFI
GAZ
3F QUALITY
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
VALEO
MEYLE
MEYLE
CORTECO
CORTECO
CORTECO
AKS DASIS
HOFFER
AKS DASIS
AKS DASIS
RENAULT
TSN
FRAD
COOPERS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OEM
PURFLUX
P.B.R.
PURFLUX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CORTECO
CORTECO
FRAM
FRAM
CORTECO
MANN-FILTER
MANN-FILTER
DENSO
DENSO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
EOLO
TECNOCAR
CROSLAND
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
PILENGA
BIG FILTER
UNIPART
UNIPART
FILTRON
FILTRON
DACIA
KNECHT
LYNXauto
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCO FILTER
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
JP GROUP
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
VEMO
VEMO
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.