Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 320446
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pozitie/Grade
f
Tip filtru
Filtru carbon activ
Incarcare date...
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
RHIAG
GMC
SAAB
GENERAL MOTORS
SAAB
SAAB
3F QUALITY
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
HOFFER
BOSCH
BOSCH
CORTECO
FEBI BILSTEIN
OEM
ZAFFO
ZAFFO
SAAB
3F QUALITY
3F QUALITY
JP GROUP
SAAB
SAAB
SAAB
VEMO
SAAB
SAAB
SAAB
CHEVROLET
SAAB
UFI
SWAG
MAPCO
MAPCO
SIDAT
FISPA
VALEO
CORTECO
SogefiPro
MEYLE
MEYLE
HOFFER
HELLA
VALEO
ScanTech
VALEO
COOPERS
COOPERS
PURFLUX
P.B.R.
PBR
MICRONAIR
A.L. FILTER
JC PREMIUM
PUROLATOR
OPEN PARTS
CORTECO
QUINTON HAZELL
FRAM
FRAM
CORTECO
MANN-FILTER
MANN-FILTER
DENSO
EOLO
HENGST FILTER
HENGSTENBERG
EOLO
EOLO
COMLINE
LAUTRETTE
MECAFILTER
MECAFILTER
BOSCH
OPTIMAL
FILTRON
BOSCH
HELSA-AUTOMOTIVE
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MICRONAIR
MICRONAIR
ALCO FILTER
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
SogefiPro
ACDelco
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BOSCH
ORIONE
ORIONE
ORIONE
SOFIMA
ORIONE
ORIONE
SAAB
SEAT
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
WEBASTO
VEMO
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
JP GROUP
FLASH-AIR
FLASH-AIR
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.