Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: N002-65
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
252
Greutate (în kg)
0,140
Latime [mm]
194
Tip filtru
Insertie filtru
Înaltime [mm]
21
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
NISSAN
KAGER
AUTO AIR GLOUCESTER
FRIGAIR
3F QUALITY
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
BOSCH
BOSCH
CORTECO
JAPKO
ASHIKA
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
MAGNETI MARELLI
ZAFFO
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
VALEO
NISSAN
VALEO
NISSAN
MEYLE
CORTECO
AKS DASIS
KÜHLER SCHNEIDER
KAISHIN
COOPERS
BLUE PRINT
PURFLUX
NISSAN
PBR
PUROLATOR
OPEN PARTS
FRAM
NISSAN
MANN-FILTER
DENSO
EOLO
HENGST FILTER
NISSAN
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
JAPANPARTS
MULLER FILTER
UNIPART
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
DENCKERMANN
MICRONAIR
ALCO FILTER
OEM
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
CHAMPION
AMC Filter
CLEAN FILTERS
KAVO PARTS
NISSAN
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNION
NISSAN
ACDelco
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
ORIONE
SOFIMA
DELPHI
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
FLASH-AIR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.