Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: M030-23
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
39
Greutate (în kg)
0,220
Lungime [mm]
338
Tip filtru
Insertie filtru
Latime [mm]
146
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
KAGER
MAZDA
BOSCH
FORD
AUTOMEGA
FRIGAIR
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
MAZDA
MAZDA
CORTECO
JAPKO
ASHIKA
TOPRAN
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
PEX
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAPCO
MAPCO
VALEO
VEMO
MAZDA
VALEO
MAZDA
MEYLE
AKS DASIS
KÜHLER SCHNEIDER
KAISHIN
COOPERS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
PURFLUX
PBR
PURFLUX
PUROLATOR
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
MAZDA
MANN-FILTER
MANN-FILTER
DENSO
NPS
DENSO
TECNOCAR
HENGST FILTER
MAZDA
COMLINE
MECAFILTER
JAPANPARTS
MGA
OPTIMAL
OPTIMAL
MULLER FILTER
UNIPART
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
FILTRON
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
OEM
DENCKERMANN
NPS
NPS
SOLID AUTO (UK)
AMC Filter
KAVO PARTS
MAZDA
ALCO FILTER
CHAMPION
CLEAN FILTERS
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
MAZDA
UNION
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
DELPHI
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
WIX FILTERS
QH Talbros
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.