Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: ADV182514
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
310
Latime [mm]
1945
Grosime [mm]
30
Greutate (în kg)
0,262
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
KAGER
KAGER
BOSCH
TOPRAN
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
FEBI BILSTEIN
BOSCH
CORTECO
MAXGEAR
SWAG
ACR
ACR
ACR
MAGNETI MARELLI
AUDI
AUDI
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
3F QUALITY
UFI
SIDAT
FISPA
MAPCO
VALEO
VALEO
STELLOX
UNICO FILTER
OEM
PURFLUX
JC PREMIUM
1A FIRST AUTOMOTIVE
OPEN PARTS
CHAMPION
MANN-FILTER
DENSO
NPS
HENGST FILTER
COMLINE
MECAFILTER
KAMOKA
OPTIMAL
MULLER FILTER
SIVENTO
MISFAT
FIL FILTER
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
DENCKERMANN
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
VEMO
WILMINK GROUP
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.