Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: ADJ132504
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
540
Grosime [mm]
31,5
Greutate (în kg)
0,740
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
FRIGAIR
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
SIDAT
FISPA
PROFIT
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
CORTECO
JAPKO
ASHIKA
MAXGEAR
MEYLE
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MASTER-SPORT
UFI
3F QUALITY
SIDAT
FISPA
MAPCO
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
STELLOX
STELLOX
CORTECO
KAISHIN
UNICO FILTER
OEM
GOODWILL
PURFLUX
JC PREMIUM
BORG & BECK
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
OPEN PARTS
FI.BA
FRAM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MULLER FILTER
SIVENTO
LAND ROVER
FILTRON
FILTRON
1A FIRST AUTOMOTIVE
MFILTER
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
LAND ROVER
LAND ROVER
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MDR
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
DELPHI
VEMO
VEMO
WILMINK GROUP
WIX FILTERS
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.