Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: ADH22514
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
224
Grosime [mm]
30
Greutate (în kg)
0,380
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRIGAIR
PROFIT
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
3F QUALITY
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
SAKURA
SIDAT
FISPA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MASTER-SPORT
MEYLE
MEYLE
ACR
ACR
ACR
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
KOLBENSCHMIDT
MAGNETI MARELLI
MAPCO
MAPCO
SIDAT
FISPA
VALEO
STELLOX
STELLOX
VALEO
CORTECO
CORTECO
HONDA
HONDA
OEM
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
BORG & BECK
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
OPEN PARTS
CHAMPION
FRAM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
HENGST FILTER
TECNOCAR
COMLINE
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
BOSCH
MULLER FILTER
SIVENTO
NPS
FIL FILTER
AMC Filter
AMC Filter
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FILTRON
FILTRON
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
LYNXauto
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
SCT Germany
SCT Germany
VEMO
WILMINK GROUP
WIX FILTERS
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.