Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: V25-30-1072-1
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
347
Latime [mm]
150
Înaltime [mm]
31
Echipament vehicul
pentru vehicule cu/fara clima
Tip filtru
Filtru polen
Tip filtru
Insertie filtru
Material cadru
poliester
Incarcare date...
SIDAT
FISPA
ASHUKI
KAGER
FEBI BILSTEIN
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
FORD
FRIGAIR
FORD
3F QUALITY
ORIONE
EOLO
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
HOFFER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAZDA
CORTECO
ASHIKA
VEMO
MAXGEAR
TOPRAN
MAGNETI MARELLI
MASTER-SPORT
MAZDA
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
SWAG
SIDAT
FISPA
UFI
MAPCO
MAPCO
MAPCO
VALEO
VALEO
MEYLE
VALEO
AKS DASIS
KÜHLER SCHNEIDER
FEBI BILSTEIN
UNICO FILTER
P.B.R.
PURFLUX
PUROLATOR
OPEN PARTS
FRAM
MANN-FILTER
DENSO
TECNOCAR
HENGST FILTER
COMLINE
COMLINE
MECAFILTER
JAPANPARTS
MULLER FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
FILTRON
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
NPS
AMC Filter
MICRONAIR
ALCO FILTER
CHAMPION
CLEAN FILTERS
JP GROUP
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
QUINTON HAZELL
ORIONE
SOFIMA
SCT Germany
TTV
DELPHI
DELPHI
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
FLASH-AIR
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.