Filtru, aer habitaclu Marire poza

Filtru, aer habitaclu

OEM: 90 92 4439
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
260
Latime [mm]
235
Grosime [mm]
35
Material
hartie
Greutate (în kg)
0,22
Tip filtru
Insertie filtru
Tip filtru
Filtru polen
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRIGAIR
FRIGAIR
3F QUALITY
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
PEMEBLA
KOSHIMO
KOSHIMO
BOSCH
SIDAT
FISPA
JAPKO
ASHIKA
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
ACR
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
UFI
MAGNETI MARELLI
MAPCO
STELLOX
VALEO
CORTECO
CORTECO
TOPRAN
OEM
HYUNDAI
HYUNDAI
KAISHIN
GOODWILL
GOODWILL
PURFLUX
FINWHALE
FINWHALE
JC PREMIUM
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
CHAMPION
CHAMPION
FRAM
FI.BA
MANN-FILTER
DENSO
TECNOCAR
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
JAPANPARTS
MULLER FILTER
SIVENTO
NPS
FIL FILTER
AMC Filter
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
LYNXauto
MAHLE FILTER
DENCKERMANN
MDR
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
SIVENTO
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PARTS-MALL
PARTS-MALL
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
SCT Germany
DELPHI
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
ASHUKI
ZAFFO
ZAFFO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.